احلى صحبه

احلى صحبه

لو شايف نفسك صاحب بجد اشترك معانا
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخولدردشه

شاطر | 
 

 السلام عليكم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Ѕ.α.β.ә.Я
 
 
avatar

الجنس : ذكر
رقم العضويه : 1
عدد المساهمات : 189
تاريخ التسجيل : 18/12/2009

مُساهمةموضوع: السلام عليكم   الجمعة 18 ديسمبر 2009, 5:37 pm

السلام عليكم
احب اعرفكم بنفسى
اخوكم صابر العربى
من اسكندريه
يارب تكونو سعداء فى منتداكم المتواضع ده
وان شاء الله يكون اكبر منتدى عربى بفضل مجهوداتكم وتعاونكم
اتمنى قضاء وقت ممتع
خالص تحياتى
اخوكم
_SaBeR_


عدل سابقا من قبل _SaBeR_ في الجمعة 25 ديسمبر 2009, 9:29 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://a7la-so7ba.ba7r.org
gana
 
 


الجنس : انثى
رقم العضويه : 3
عدد المساهمات : 1
تاريخ التسجيل : 20/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم   الإثنين 21 ديسمبر 2009, 12:06 pm

االسلام عليكم ورحمة الله
انا جنا من طنطا بصراحة منتدى جميل وان شاء اللة يبقى اكبر منتدى يضم كل اسئلتكم

وبشكر مدير المنتدى على هذا المنتدى الرائع واتمنى لة المزيد من التوفيق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ѕ.α.β.ә.Я
 
 
avatar

الجنس : ذكر
رقم العضويه : 1
عدد المساهمات : 189
تاريخ التسجيل : 18/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم   الإثنين 21 ديسمبر 2009, 12:30 pm

اهلا بيكى gana فى المنتدى
ويارب تكونى مبسوطه ويانا فى احلى صحبه
نتمنى لكى التوفيق والتفاعل معنا
لكى تحياتى واحترامى
_SaBeR_



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://a7la-so7ba.ba7r.org
شذى
 
 
avatar

الجنس : انثى
رقم العضويه : 4
عدد المساهمات : 261
تاريخ التسجيل : 21/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم   الثلاثاء 22 ديسمبر 2009, 10:59 pm

والله يااخ صابر هو منتدى يشل ويجيب الملل يعنى بس الواحد بيجبر بخاطرك يعنى بس عادى اهو بنضيع وقت وبرضو بنرفع من معنويتك اللى هيا ملهاش ملامح اصلا وجاتك خوته تخوتك يارب يابعيد قول اميييييييييين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MIMY
 
 
avatar

الجنس : انثى
رقم العضويه : 5
عدد المساهمات : 132
تاريخ التسجيل : 21/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم   الجمعة 25 ديسمبر 2009, 1:35 am

والله يا شذاوى عندك حق بس دة صابر مننا وعلينا وكمان غالى اوى علينا فيارب يكون احلى منتدى وتتجمع فيه احلى صحبه ونفضل كدا يارب ع طول ومنورة يا شذى المنتدى وطبعا انا كمان منورة ومنور يا اخرة صبرى وبالتوفيق ومنورة يا جنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ѕ.α.β.ә.Я
 
 
avatar

الجنس : ذكر
رقم العضويه : 1
عدد المساهمات : 189
تاريخ التسجيل : 18/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم   الجمعة 25 ديسمبر 2009, 1:42 am

وانا اقول المنتدى نور ليه؟!!!
اتارى مها عندنا
نورتى المنتدى يا قمر
:heart:



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://a7la-so7ba.ba7r.org
Ѕ.α.β.ә.Я
 
 
avatar

الجنس : ذكر
رقم العضويه : 1
عدد المساهمات : 189
تاريخ التسجيل : 18/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم   الجمعة 25 ديسمبر 2009, 9:30 pm

شذى كتب:
والله يااخ صابر هو منتدى يشل ويجيب الملل يعنى بس الواحد بيجبر بخاطرك يعنى بس عادى اهو بنضيع وقت وبرضو بنرفع من معنويتك اللى هيا ملهاش ملامح اصلا وجاتك خوته تخوتك يارب يابعيد قول اميييييييييين
امييييييييين



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://a7la-so7ba.ba7r.org
sony
 
 
avatar

الجنس : انثى
رقم العضويه : 20
عدد المساهمات : 229
تاريخ التسجيل : 17/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم   الأحد 17 يناير 2010, 7:06 pm

هههههههههههههه الله يعطيكم العافيه ويجمعكم مايفرقكم بجد جروب جميل روحه حلوه كتير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ѕ.α.β.ә.Я
 
 
avatar

الجنس : ذكر
رقم العضويه : 1
عدد المساهمات : 189
تاريخ التسجيل : 18/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم   الأحد 17 يناير 2010, 7:38 pm

انتى احلى يا قمر



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://a7la-so7ba.ba7r.org
t_i_g_e_r
 
 
avatar

الجنس : ذكر
رقم العضويه : 7
عدد المساهمات : 208
تاريخ التسجيل : 21/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم   الأربعاء 20 يناير 2010, 9:28 am

والله يا شزى انتى ومها عندكم حق فعلا صابر صاحبنا والمثل بيقول صاحب صاحبك على عيبه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احلى ورده
 
 
avatar

الجنس : انثى
رقم العضويه : 14
عدد المساهمات : 62
تاريخ التسجيل : 14/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم   الأربعاء 20 يناير 2010, 3:14 pm

وعليكم السلام ي اخ صابر
والله المنتدي بدون مجامله منتدي لطيف جدا ورايق واحلي حاجه فيه انا اغلبنا عارفين بعض
وانا ليا الشرف اني سجلت فيه وان شاء الله يكون احلي منتدي بينا كلنا
بس هو ناقصه شئ واحد : الموشن بتاع البوسه ي صابر فين حرام عليك
انت بس نشط الموشن بتاع البوسه وهتلاقي المنتدي اتملي اعضاء ان شاء الله وهتدعيلي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
t_i_g_e_r
 
 
avatar

الجنس : ذكر
رقم العضويه : 7
عدد المساهمات : 208
تاريخ التسجيل : 21/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم   الأربعاء 20 يناير 2010, 11:06 pm

امال لما باجى ابعتلك ايموشن البوسة مش بتقبليله ليه يا سالو ههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sony
 
 
avatar

الجنس : انثى
رقم العضويه : 20
عدد المساهمات : 229
تاريخ التسجيل : 17/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم   الخميس 21 يناير 2010, 12:56 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه عسل سالو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
السلام عليكم
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
احلى صحبه :: شباب وبنات :: الترحيب والتهانى بين الاعضاء-
انتقل الى: